Avatar billede Slettet bruger
16. december 2013 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ud af strømbesparelse.

Strømstyring står til strømbesparelse. Jeg retter det til høj ydeevne, og trykker ok. Men når jeg kontrollerer, er strømbesparelse tilbage. Jeg har lavet flere forsøg, alle negative.
Hvorfor kan jeg ikke få lov til at ændre indstilling.
Windows 8 på Gigabyte bundkort.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2013 - 21:24 #1
Avatar billede FastEthernet Novice
16. december 2013 - 21:39 #2
Forsøger du at ændre det inde fra det vindue, der er vist på det pågældende screenshot? Mig bekendt kan du ikke skifte strømstyringsplan derfra, kun rette indstillingerne for de enkelte planer.

Hop i stedet ind i Kontrolpanel, klik Strømstyring og vælg den ønskede plan fra vinduet der kommer op.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. december 2013 - 21:51 #3
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2013 - 21:52 #4
Ok, men så forstår jeg ikke hvorfor der er 3 muligheder.
Jeg har prøvet windows 8.1 og der stod der, på det sted, Høj ydeevne. Jeg går ud fra, at det du mener er denne:http://peecee.dk/upload/view/427867
Mit problem er, at selv om computeren kører godt nok, kan musen og tastaturet pludselig ikke styre windows. Logitech og Microsoft wireless enheder. Driver og batteri er OK.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2013 - 22:01 #5
Poko 1
Tak for dit link.
Nå ja når I begge har den samme løsning, så er den formodentlig rigtig. Takker:-)
FastEthernet  læg venligst et svar.
Avatar billede FastEthernet Novice
16. december 2013 - 22:06 #6
Værsågod