Avatar billede por1 Seniormester
09. december 2013 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

netflix/unblockus

jeg kan ikke betale netflix.us med dansk visa/DK eller paypal.
nogen ideer?
Avatar billede kgkg Nybegynder
09. december 2013 - 17:16 #1
Køb dansk netflix og brug unblock-us som DNS.
Avatar billede por1 Seniormester
09. december 2013 - 19:29 #2
ja, det bliver løsningen, den havde jeg luret men, hvad skal jeg med unblock-us jeg kan jo bare ændre min DNS?
Avatar billede kgkg Nybegynder
09. december 2013 - 19:39 #3
Unblockus registrere din WAN IP og når du logger på din NetFlix konto så får Unblockus det til at se ud som om at du kommer fra USA eller hvilket land du vælger at komme fra.

Men det virker kun hvis du har et gyldigt Unblockus/trial abonnement hos dem.
Avatar billede por1 Seniormester
09. december 2013 - 19:44 #4
ok,skriv det som svar.
Avatar billede kgkg Nybegynder
09. december 2013 - 19:46 #5
hermed et svar