Avatar billede Sami_s Nybegynder
02. december 2013 - 20:34 Der er 5 kommentarer

Mobil venlig site

Jeg søger et tilbud på at få lavet min hjemmeside til et mere brugervenligt site på iphones/tablets. Min hjemmeside er www.as-polering.dk Tjek siden ud, og send mig gerne en pris på det. Opgaven haster lidt.

Mvh
Sami
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2013 - 21:24 #1
Hej Sami

Der er forskellige muligheder, men det er svært at give en pris på, det ser ud til at siden er opbygget via WordPress er det korrekt?

Det kommer jo lidt an på hvad der skal tilrettes, hvor meget vel og mærket og hvad der skal ske med indholdet der ikke passer til siden, skal der gives mere plads til noget af det osv.

Du kan fange mig på osj@device.dk så kan vi skrives ved og se hvad der præcis skal til og derved komme nærmere en pris.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. december 2013 - 21:59 #2
Det er en wordpress side og der findes færdige plugins du kan installere.
Avatar billede egmose Novice
03. december 2013 - 10:37 #3
#2 - Kan du ikke nævne et plugin? Kunne godt bruge det selv nemlig :)

#1 - Det du søger er en en der kan gøre dit site "responsive" :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. december 2013 - 12:15 #4
#3

Der er mange. Bl a WP-Mobilizer, nu ved jeg ikke lige om den laver det responsive pr automatik, ellers findes der andre plugins, det er bare at søge.
Avatar billede Sami_s Nybegynder
05. december 2013 - 18:33 #5
Hej i må undskylde mit sene svar, men har fundet et plug in og det ser ud til og virke rimeligt godt. Så tusind tak for jeres hjælp.