Avatar billede Jannickhess Professor
30. november 2013 - 01:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Belkin Trådløs Stikkontakt - skal bruges her i Danmark.

Jeg har set denne, her stikkontakt som kan slukke og tænde f.eks. min pcer, uden at jeg skal ned under bordet hver gang hvor strømmen sidder.

Hvor gode er disse, jeg har endnu ikke kunnet læse så meget om dem endnu går udfra at de må være ret nye.

Der findes intet dags dato på Youtube.

De koster 399,95 hos fona lige nu men man kan købe 3 på en gang til 999,95  kroner og derved sparer 200 kroner.

Men er der evt nogen der ved hvor jeg kan få mere at vide om dem, og om de evt kan købes endnu billigere, evt på nettet, skal stadig være det danske stik.

JH
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2013 - 07:57 #1
Hvis det er denne slags du mener så er Fona alt for dyre jeg har brugt dem i mange år.
http://www.harald-nyborg.dk/p6137/
Avatar billede Jannickhess Professor
30. november 2013 - 13:12 #2
Den kan kun bruges, til når jeg er derhjemme.

Den jeg søger er den jeg kan bruge via, min iphone, og det kan denne her ikke.

Og jeg har den også i forvejen, og det virker ikke for godt.

ellers tak for dit svar

KH

JH
Avatar billede Dalgas78 Nybegynder
10. december 2013 - 03:07 #3
Hejsa

Tror denne kan gøre det du ønsker,der skal blot lige selv samles lidt !!

Anders Dalgas
Dalgas IT
Avatar billede Jannickhess Professor
15. februar 2014 - 17:54 #5
Lukker ?

JH