Avatar billede hkprofil Forsker
21. november 2013 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indbakke-visning

Jeg har Windows 7 og Outlook 2007. Jeg ved ikke hvad jeg har fået gjort, men nu viser mine indgående mails en hel del info, som jeg ikke har brug for. Der hvor der blot står hvem mail'en kommer fra, står der nu hele http:-adresse-linket? Er der nogen der ved hvor jeg tilretter det?
Avatar billede hkprofil Forsker
25. november 2013 - 09:04 #1
Skulle der være hjælp at hente på mit spørgsmål, eller har jeg lagt det et forkert sted?
mvh
Avatar billede hkprofil Forsker
06. december 2013 - 08:35 #2
Har jeg formuleret mig mangelfuldt?
Avatar billede hkprofil Forsker
06. december 2013 - 23:04 #3
Har selv løst den :-)