Avatar billede jebo Novice
18. november 2013 - 23:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skifte bruger på Ipad

Jeg har lånt en ipad (version 3), som jeg skal bruge i forbindelse med undervisning. Imidlertid er en bruger allerede logget på maskinen. Jeg har oprettet et apple-id til mig selv, og er logget på under "Facetime" med eget id og tilhørende kode.
Imidlertid kan jeg ikke få brugeren logget af, så jeg selv kan logge på og sætte ipad'en op til at vise mine mails m.m.
Hvordan gør jeg for at få den tidligere bruger logget af og derefter selv logge på, så jeg kan få fuldt udbytte af ipad'en ?
På forhånd tak for vejledning.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2013 - 00:15 #1
Gå ind under indstillinger (tandhjulet) "generelt" og nulstil (reset) Så kan du slette alt, så den er som fabriksindstillet.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2013 - 00:20 #2
Ps. Du skal selvfølgelig være sikker på at ejeren af den iPad du har lånt, er indforstået med, at hans data slettes, ellers bliver du jo nok upopulær:)
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2013 - 23:59 #3
Respons fra spørger???
Avatar billede jebo Novice
20. november 2013 - 00:13 #4
Hej ja39.
Tak for tilbagemelding. Jeg skal have fat i bestående bruger og ha hans accept af sletning af hans data før jeg kan afprøve løsningsmuligheden.
Jeg vender tilbage midt i næste uge.
Tak for indsatsen indtil videre.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2013 - 00:22 #5
Det er helt i orden. Forøvrigt samler jeg ikke på point, så kan du bruge løsningen, lægger du bare selv et svar.
Avatar billede jebo Novice
03. december 2013 - 07:29 #6
Gå ind under indstillinger (tandhjulet) "generelt" og nulstil (reset) Så kan du slette alt, så den er som fabriksindstillet.