Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. august 2001 - 15:19 Der er 6 kommentarer

noget ligende en chat....

hvad nu hvis en amatør havde problemer med en pc men manglede en hjælp. så kunne han jo chatte med en eller flere \"Eksperter\" som kunne give tips og få feedback online ikke i opslags form!!! dog med en begrænsning på 5 og med mulighed for at kikke med unden at forstyrer.
og en mulighed for at oprette en chat eller en besked til en bruger der er online og vænter på svar det blejerer jo at gå stærkt..
og så kunne han oprette et rum til samtaler om det oprettede emne!
kun et for slag =)
Avatar billede kapla Nybegynder
15. august 2001 - 15:21 #1
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. august 2001 - 15:22 #2
der kan naturlig vis laves et aftryk af chaten så den bliver gæmt til senere....
Avatar billede thaufer Nybegynder
15. august 2001 - 15:22 #3
dette smp har være oppe MANGE gange...
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. august 2001 - 15:24 #4
når man ser på reglerne herinde skal alt være tilgengeligt for andre, således det kan bruges af andre senere.

Mange gange har noget chat-agtigt været oppe at vende, men.....

Heldigvis er der som regel hjælp _meget_ hurtigt herinde :=)

Ved godt det andet måske er lidt hurtigere og lettere, men reglerne
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. august 2001 - 15:26 #5
der kunne opsættes en tid så den blev begrænset til 5-10 minutter
og pointene blev af givet før ind trædelsen til chatten og naturlig vis godkendt af den der fik svaret
så und går man for meget bøvl senere......
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2001 - 01:44 #6
en irc chat ville da være hyggeligt ;) men om den ville være god til problem løsning tror jeg nu ikke
hvad med #eksperten på efnet :)