Avatar billede Polle117 Nybegynder
13. november 2013 - 07:20 Der er 6 kommentarer

Ny computer

Hej alle. Jeg har efterhånden fået sparet en masse penge sammen til en ny computer men ved ikke hvilken en jeg skal vælge da jeg ikke har så meget fordtand på computer men gamer bare så hvis der er nogen der ved noget om computer og som vil hjælpe så skriv herunder.
Krav
- jeg vil gerne kunne streame
- helst under 8000
- ddr
Tak på forhånd.
Avatar billede Blandy Praktikant
13. november 2013 - 08:19 #1
Hvilke slags spil er det du gamer? og har du evt noget udstyr i forvejen?
Avatar billede Polle117 Nybegynder
13. november 2013 - 08:26 #2
Jeg gamer for det meste infestation men kan godt finde på at tage et spil lol eller lidt css :) og ja jeg har mus og headsæt :)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
13. november 2013 - 09:30 #3
Hvilket site vil du streame igennem?
og har du valgt din software du vil streame med?

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10826 denne maskine har noget power, og er under prisen du nævner. Så der er rig mulighed for at tilføje / finpudse der hvor du føler der mangler lidt :)
Avatar billede Polle117 Nybegynder
13. november 2013 - 09:37 #4
Jeg vil gerne streame hennem twitch og jeg regner med at bruge obs :)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
13. november 2013 - 15:04 #5
OBS er også et dejligt knapt så krævende software til streaming, som også levere god kvali ;)
Avatar billede Polle117 Nybegynder
13. november 2013 - 22:25 #6
Jeg takker for svaret og vil lige kigge lidt nærmere på det :)