Avatar billede AmandaSS Nybegynder
07. november 2013 - 11:29 Der er 7 kommentarer

Gratis logo tilbydes

Hej

Jeg skal netop i gang med et projekt i gymnasiefaget 'Kommunikation/it' i 3.g, hvor jeg har fået stillet til opgave at designe et logo. Jeg leder derfor efter en, der mangler et gratis logo i god kvalitet. Jeg har faget som linjefag på A-niveau. Skriv gerne snarest, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen
Amanda Søndergård Schiller
Avatar billede mikkel45 Novice
07. november 2013 - 11:57 #1
Hej Amanda
Jeg kunne godt tænke mig et nyt logo til min hjemmeside, og til dokumenter
Min hjemmeside ligger på www.daek38.dk, hvor jeg slet ikke er tilfreds med logoet i venstre side af banneret i toppen
Avatar billede mikkel45 Novice
07. november 2013 - 12:01 #2
så hvis du har lyst til at kikke lidt på mit logo vil jeg blive rigtig glad

Mvh
Peter Micheelsen
www.daek38.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
07. november 2013 - 16:07 #3
Jeg mangler også til Civian.dk, freelance IT-konsulent.

Skriv hvis det har interesse, evt mod betaling hvis jeg benytter det.
Avatar billede AmandaSS Nybegynder
07. november 2013 - 17:02 #4
Hej Peter

Jeg vil gerne se på dit logo. Jeg har sendt dig en besked herinde på Eksperten.dk.

Venlig hilsen Amanda
Avatar billede conz Juniormester
07. november 2013 - 17:09 #5
Jacob, det ser ud til din server er nede?
isup.me/civian.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
07. november 2013 - 17:12 #6
ja jeg har lidt for travlt til at lave mit eget :)

Men tak for heads up.
Avatar billede anderstoftbraun1 Nybegynder
07. november 2013 - 18:28 #7
Jeg mangler logo til http://spasmageren.dk/

Vær kreativ. Det er en underholdnings hjemmeside, ligesom retardo.dk.