Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 11:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette adgangskoden

Jeg har opdateret til windows 8.1. Det er en nyinstallation hvor jeg er igang med at installerer programmer. Det er derfor yders irriterende, at ved hver eneste genstart, skal jeg skrive adgangskoden. Jeg har under strømstyring fjernet adgangskoden, men den kræves alligevel. Så det vil være rart, hvis nogen kan løde det problem. http://peecee.dk/upload/view/424935
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 12:22 #2
#1 det er kun når computeren går i Dvale og Slum adgangskoden er deaktiveret.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2013 - 12:31 #3
pixxel >> Er du sikker på det? Som jeg læser det, er det også ved boot/genstart?
Her er en beskrivelse mere: http://www.softwareok.com/?seite=faq-Windows-8&faq=8
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 12:37 #4
Tak for jeres indlæg, og ja det er også ved boot/genstart.
Jeg har lige forsøgt med linket fra #1. Det gik ikke. Der blev bare tilføjet et x til passwordet, som så følgelig blev erklæret ugyldig. Jeg læser teksten igen.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 12:48 #5
#3 ja og.... Man kan deaktivere adgangkode ved opstart, og ved Dvale/Slum. Det H339 har deaktiveres, i følge billed er Dvale og Slum, skal adgangskode deaktiveres ved opstart skulle den vejledning i det link du har indsat virke.

@H339 netplwiz skal indsættes i en kommandprompt med administrator rettigheder.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 12:48 #6
@vejmand
Brugte dit andet link, og gik direkte ind i cmd som admin, og kom her ind http://peecee.dk/upload/view/424937
Genstartede uden password. Tusind tak, læg venligst et svar:)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 12:52 #7
@H339 nok en god ide at fjerne bille fra peecee med mindre du vil havde en masse mail.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 12:53 #8
#5 Ok, men nu er det klaret:)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2013 - 12:54 #9
Velbekomme, svar kommer her. :-)

pixxel >> Det var fordi du henviste til mit første indlæg, og skrev at: det er kun når computeren går i Dvale og Slum adgangskoden er deaktiveret
Så jeg forstod det som om du ikke mente mit forslag virkede. :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 13:07 #10
@pixxel
Ja du har fuldstændig ret. Desværre har jeg dummet mig og ikke sikret mig retten til at slette det igen. Forhåbenlig er der ingen som finder mig interessant mok til at bruge det, ellers må jeg jo lave en ny mail adresse. Ak ja, når man ikke tænker sig om.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 13:57 #11
Jeg skal for en god orden skyld gøre opmærksomt på at det link vejmand har indsat skriver man : control userpasswords2 man kan også skrive : netplwiz
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2013 - 14:06 #12
#11 Jep, du har ret, det giver det samme:)