Avatar billede snedled Nybegynder
15. august 2001 - 12:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Log ud /logOut

Hej

Jeg har siddet og arbejdet med passwordbeskyttelse af en del filer, vha. htaccess.

Jeg vil dog gerne give brugerne mulighed for at logge ud når de er færdige, så de er fri for at lukke alle vinduer.

Hvordan gør man det??

/snedled
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. august 2001 - 12:44 #1
Det kan man ikke med .htaccess - identifikationsmetoden.
Avatar billede snedled Nybegynder
15. august 2001 - 12:45 #2
Sådan kort fortalt, hvordan skal man så gøre det istedet. - Det skal jo være sikkert...

/snedled
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. august 2001 - 12:54 #3
Bede brugerne om at lukke browseren. Det skulle gøre det. Jeg kan ikke lige
huske om man skal lukke alle vinduer, så browseren helt dør. Ellers skal du til
noget med cookies og sessions
Avatar billede snedled Nybegynder
15. august 2001 - 12:58 #4
Og cookies kan vel være et problem, mht. sikkerheden....

OK, så må jeg jo lukke alle vinduer indtil jeg har fundet ud af en anden måde.

Den måde det kører på andre side - fx. her på eksperten, er det vha sessions og cookies?

/snedled
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. august 2001 - 13:48 #5
cookies (eller om det så er sessions ved jeg ikke, men det er jo
også i sidste ende cookies)
Avatar billede snedled Nybegynder
31. januar 2003 - 12:05 #6
lukket :-D