Avatar billede andera Novice
22. oktober 2013 - 17:51 Der er 5 kommentarer

Printer firkanter i hovedet

Ved print af en email kommer der firkantede tegn ud for
Fra: og Til: og i Emne:

Se eksempel: http://gupl.dk/703100/

Enhver hjælp vil blive modtaget med STOR TAK og POINTS
Avatar billede johnnylassen Seniormester
22. oktober 2013 - 19:51 #1
Forkert driver til printer... Tjek om der er en opdatering på printerfabrikantens hjemmeside.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2013 - 20:30 #2
Hvilken font er mailen i?
Er det alle dine mails der har problemet?
Avatar billede andera Novice
18. november 2013 - 20:30 #3
Jeg har set at når man trykker besvar bliver fonten, som viser firkanter, ændret fra Calibri til Tahoma.
Avatar billede johnnylassen Seniormester
18. november 2013 - 20:46 #4
Ved ikke lige om det virker, men jeg ville prøve at markere hele teksten som står med firkanter, og kopiere den over i Word. Så kunne du markere og prøve og se hvad der sker ved at ændre skrifttyper. Så har du en ide om det er her problemet ligger.
Avatar billede andera Novice
19. november 2013 - 21:40 #5
Men spørgsmålet er siden Til og Fra står fint, hvorfor Outlook ændrer skrifttypen fra Calibri til Tahoma i de variable felter som til-adressen etc. og om felterne står som unicode eller noget andet ?