Avatar billede riefart Seniormester
21. oktober 2013 - 07:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE10 viser ikke alle elementer på hjemmesiden?????

Jeg har lavet en side for en restaurant: http://www.norregade2.dk/pizzeria.php, som giver nogle mærkelige problemer:
På mine egne pcere med IE9 og IE10 vises siden helt uden problemer. Men en anden bruger, som anvender IE10 oplever at visse af elementerne på siden ikke bliver vist: dels en navigationsmenu over slideshowet og dels tekst under billederne. Muligvis har det at gøre med at browseren hos brugeren automatisk slår kompatibilitetsvisning til?.
Hvordan omgår jeg dette problem? Har prøvet at lægge <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=9" /> ind, hvilket ikke hjælper.
Avatar billede conz Juniormester
21. oktober 2013 - 17:51 #1
Du ligger dit meta-tag i headeren, ikke?

Prøv med IE=edge i stedet.
Avatar billede riefart Seniormester
21. oktober 2013 - 18:22 #2
Mener du: <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=9" />?
Ligger som første tag. Foreslår du, at jeg skal ændre 9 til "edge"? Vil den så ikke bare rendere efter seneste version og det er netop fra IE10 brugeren oplever problemer?
Avatar billede conz Juniormester
21. oktober 2013 - 23:48 #3
Ja, jeg mener at du skal ændre content="IE=9" til content="IE=9". Den skulle gøre så IE ikke går i kompatibilitetstilstand.

Som det første tag? Altså også før <html>?
Den skal ligge under <html> <header>, men før du lukker </header>.
Avatar billede riefart Seniormester
05. november 2013 - 16:48 #4
Det er også sådan det har ligget hele tiden.
Lukker.