Avatar billede andromida Nybegynder
21. oktober 2013 - 04:44 Der er 1 kommentar

peugeot 406 hdi partikel filter hjælp - motor er skiftet

hej,jeg fik af vide i muligvis kan hjælpe mig..sagen er , jeg har en peugeot 406 hdi 1999 , har skiftet motoren, men det er en 2002 model der har partikel filter. det har jeg undladt at sætte på da jeg ikke er sikker på om det passede på . jeg har stadig styreboks fra modellen siddende i , har fjernet diesel pumpe startspærren . men nu viser det sig at motoren ikke ordenligt kan trække og den oser med sort røg pga. det filter mangler , kan i på en eller anden måde få kodet motoren så den ikke skal bruge partikel filtret.eller har i en anden løsning vil nødig til at skifte motor igen.mvh
Avatar billede Jensen DK Novice
21. oktober 2013 - 06:03 #1
De kan sikkert hjælpe dig hos  peugeot de har alle data og kan omstille styreboxen så den passer til den nye motor, det er ikke på grund af det manglende filter at den går dårligt og oser.