Avatar billede Helbo-DK Juniormester
09. oktober 2013 - 11:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Afgrænse CURRENCY i PHP

Hej PHP Eksperter

Ved ikke, hvor meget information I skal have, men jeg er ved at assistere en webshop som er bygget op omkring OpenCart.

Virksomheden har en svensk og dansk side. Problemet med siderne, er at vejledende priser er de samme på dansk og svensk site.

Virksomheden har noget C5 ind over webshoppen, og har noget synkronisering med C5 og SQL.

Efter at have snakket med deres C5-kontakt har jeg fået at vide, at jeg skal afgrænse CURRENCY i en PHP-fil på webserveren. Jeg har herunder sat PHP-filens indhold ind.

********************************
private function FetchData() {
  global $sqlsrv_driver, $mysql_driver;

  $this->products_c5 = $sqlsrv_driver->query("
    SELECT DISTINCT
            INVENTABLE.ITEMNUMBER,
        OC_CATEGORYPROD.NAME,
        OC_CATEGORYPROD.SORT_ORDER,
        INVENTABLE.PRODUCENT,
        INVENTABLE.INVENTORY,
        INVENTABLE.NETWEIGHT,
        INVENPRICE.PRICE,
                                GC_VEJLPRIS.PRICE AS PRICE_RRP
    FROM
        INVENTABLE
    LEFT JOIN
        OC_CATEGORYPROD
    ON
        INVENTABLE.ITEMNUMBER =OC_CATEGORYPROD.PRODUCT_ID
                        LEFT JOIN
                GC_VEJLPRIS
            ON
                INVENTABLE.ITEMNUMBER = GC_VEJLPRIS.ITEMNUMBER
            RIGHT JOIN
                INVENPRICE
            ON
                INVENTABLE.ITEMNUMBER = INVENPRICE.ITEMNUMBER
            WHERE
                OC_CATEGORYPROD.LANGUAGE_ = '".C5_LANGUAGE_ID."'
            AND
                INVENPRICE.PRICEGROUP = '".C5_PRODUCT_PRICE_GROUP."'
            AND
                INVENTABLE.ITEMNUMBER NOT LIKE ''
            AND
                INVENTABLE.ITEMNUMBER NOT LIKE 'NULL'
            AND
                INVENTABLE.ITEMNUMBER NOT LIKE ''
            AND
                OC_CATEGORYPROD.NAME NOT LIKE ''
            AND
                OC_CATEGORYPROD.NAME NOT LIKE 'NULL'
            AND
                OC_CATEGORYPROD.NAME NOT LIKE ''
                        ORDER BY
                INVENTABLE.ITEMNUMBER
            ASC
        ");

********************************************
Avatar billede Hardball21 Nybegynder
13. oktober 2013 - 19:15 #1
Nu kender jeg ikke tabelstrukturen af din database, men har INVENTABLE ikke et CURRENCY felt?

Hvis ja, skal du bare tilføje " AND INVENTABLE.CURRENCY = <id på den ønskede valuta>" lige før "ORDER BY ..."
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
18. juni 2014 - 16:38 #2
Fandt desværre aldrig løsningen på dette, og projektet er lukket ned.