Avatar billede partyg Nybegynder
15. august 2001 - 08:27 Der er 2 kommentarer

Att. admin

Til admin, hvorfor ikke sælge jeres ide til norge, da der åbenbart også er nordmænd her på eksperten.dk, bare få det oversat til norsk og sælge ideen.

Eller i kunne selv oprette den i norge og tjene penge på den måde!

Alt godt eksperten.dk fremover!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. august 2001 - 08:45 #1
De er vist igang med en international side?

\"sælge ideen\"
- Ideen er ikke ekspertens stærke side, der findes mange sider mangen til. Det gode ved eksperten er de mange brugere som benytter siden - og dem kan man ikke sælge med hvis det bliver oprette under et nyt navn :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. august 2001 - 09:30 #2
Virkeligheden er ikke helt så enkel, men vi vil da overveje at lave mulighed for at vælge sprog, og herunder er både svensk og norsk højt på listen. Det vil så evt. komme i en opdateret version. Hvis nogen i den forbindelse, kan have interesse i at oversætte sitet til et andet sprog, eller kender nogen som har, og vel og mærke besidder evnerne, hører vi meget gerne fra dem.