Avatar billede Ikaz Nybegynder
07. oktober 2013 - 22:14 Der er 3 kommentarer

God computer

Hej jeg har længe overvejer at skaffe mig en ny computer den jeg har nu de ved at være slidt op, kan nogen her anbefale en god computer til gaming til maks 5500 kr, har kigger lidt på denne er det en god en? Den må gerne kunne trække spil som bf3 i fuld kvalitet, men er den her god? 15,6" LED-baglyst display med 1366 x 768 opløsning
1,8 GHz Intel Core i5-3337U processor (2 kerner)
6 GB DDR3 RAM
500 GB harddisk med 5400 RPM
NVIDIA GeForce GT 750M grafikkort med 4 GB dedikeret videohukommelse
Bluetooth 4.0
USB 3.0
Batteritid op til 5 timer
Fra wupti
Avatar billede sonalias Seniormester
08. oktober 2013 - 10:35 #1
Alt for lille processor og for langsom Harddisk... Du får ikke en bærbar der kan køre bf3 fuld skrald til 5500
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2013 - 10:48 #2
Rigtig god pris for en bærbar til 5500kr. Processoren er lidt svag. og du skal ikke regne med fuld skrald
Avatar billede math321 Nybegynder
09. oktober 2013 - 21:23 #3
skal den være bærbar? stationære er bedre :P de kan mere for prisen. men selvfølgelig hvis du skal bruge den som F.eks. studie pc også skal du nok ikke have en stationær :)