Avatar billede Emkjaer Nybegynder
07. oktober 2013 - 08:42 Der er 1 kommentar

Iphone 4

Hej
Der findes en måde at komme ind på en Iphone 4 uden brug af kode. Nødopkald og 4 #### og ring op samtidigt med at man slukker for mobilen i toppen. Men kan man gøre så man ikke kan komme ind på mobilen uden at benytte denne metode ?? altså KUN med kode ?? Hvis man opdaterer til ny IOS 07 kan dette hindre dette ??
Avatar billede repox Seniormester
07. oktober 2013 - 09:06 #1
Dublet af http://www.eksperten.dk/spm/986616 - du bedes lukke dette spørgsmål.