Avatar billede sisdahl Nybegynder
03. oktober 2013 - 12:50 Der er 8 kommentarer

IP som ikke er DK, selv om man er iDK?

Prb:
Fodbold: Bet365 streamer alle kampe fra bl.a. La Liga og Seria A og superligaen (superligaen dog ikke mulig med dansk IP) samt VM og EM kvalifikationsturneringen.

Prb:
Superligaen dog ikke mulig med dansk IP
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2013 - 13:05 #1
Avatar billede larsini Seniormester
03. oktober 2013 - 14:50 #2
#1 og hvilken ip adr vil så fremgå, jeg mener i hvilket land vil hører den nye ip adr hjemme ?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2013 - 15:01 #3
normalt kan man vælge hvilket land, man vil være fra (nogle ting er fx kun muligt fra usa).
her er fx valgt proxy sorteret efter land
http://www.publicproxyservers.com/proxy/list_country7.html
og på side 7 er usa.
En, der scorer godt er så http://www.oldxy.info/ hvor du bare sætter den adresse, du vil ind på ind, og så er du fra usa.
Avatar billede larsini Seniormester
03. oktober 2013 - 15:51 #4
aha - det lyder interessant, noget du har erfaring med og kan anbefale? thi der findes jo mange public service kanaler som man så kan se i England og andre steder!
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2013 - 16:01 #5
har aldrig selv prøvet det.
Ekstrabladet har en købeartikel om det http://ekstrabladet.dk/ekstra/forbrug/article2106798.ece
Avatar billede larsini Seniormester
03. oktober 2013 - 17:16 #6
fino - tak - vil jeg undersøge nærmere
Avatar billede sisdahl Nybegynder
04. oktober 2013 - 07:25 #7
Bonus inf0

På nettet hyldes DNS-ændringer som den foretrukne løsning over VPN, men DNS kræver lidt mere it-kendskab, hvis du skal rode med router-opsætningen.

På Unblock-US, StrongVPN, OverPlay og Hide My Ass findes meget udførlige guider, der viser, hvordan du får din computer, router, Apple TV, fladskærm, iPad, PlayStation 3 og mange andre produkter til at virke med amerikanske tjenester som Netflix.
Avatar billede repox Seniormester
04. oktober 2013 - 16:50 #8
Google Chrome med Chrome extensionet der hedder Hula Unblocker.