Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2013 - 21:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kontaktformular PHP

Hej,

Jeg har prøvet forskellige kontaktformularer på nettet, men kan ikke få dem til at virke. Bruger Gigahost, hvis da har betydning. Så har selv prøvet "Google", uden held.

Er der nogen, der har et link til overskuelig vejledning der virker - eller til en kode der ligger tilgængelig op nettet og frit kan bruges.
Avatar billede repox Seniormester
01. oktober 2013 - 23:26 #1
Måske du kunne fortælle hvad det er der ikke virker for dig? Der er ikke noget særligt ved Gigahost som sådan.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
02. oktober 2013 - 10:42 #2
Indlægget er i strid med retningslinierne for brug af eksperten.dk (punkt 2.1.6)

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2013 - 09:41 #3
lukker
Avatar billede repox Seniormester
11. oktober 2013 - 09:49 #4
Hvad er årsagen til at du lukker dit spørgsmål? Bidrog du selv til at finde en løsning? Har du selv fundet en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2013 - 20:00 #5
Årsagen var, at ingen kunne hjælpe mig med at komme videre...

Nej, har ikke fundet et endelig løsning, men har desværre heller ikke fået arbejdet videre med det, og derfor lukket spørgsmålet, da jeg ved der er store forventninger til man ikke har åbne spørgsmål her, derfor.

Da jeg stillede spørgsmålet havde jeg forsøgt med flere løsninger, og kunne ikke definere et specifikt problem med de testede løsninger.

Hvis du mener din kommentar berettiger til jeg efterlyser et "svar" fra dig, så vil jeg gerne give dig de lovede points.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. oktober 2013 - 20:45 #6
Vi kan godt hjælpe dig, men du er nødt til at prøve at lave det selv, så kan vi hjælpe dig med at få det til at virke.

Her er nole tutorials:
http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/PHP/oversigt_php.php
http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/HTML5/html5_kursus.php
http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/CSS3/CSS3_kursus.php
http://www.nemprogrammering.dk/
Avatar billede repox Seniormester
16. oktober 2013 - 07:39 #7
Udover MadsHaupts kommentar, så har du jo absolut intet gjort for at vi kunne hjælpe dig med en løsning. Jeg stillede dig endda nogle konkrete spørgsmål om dit problem, som du ikke engang forsøgte at besvare.

Det handler ikke om point - det handler om almindelig høflighed når folk gør et forsøg for at hjælpe dig; det mindste man kan gøre er at forsøge at deltage i sit eget spørgsmål eller forklare hvorfor man ikke magter at deltage.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2013 - 08:36 #8
Det var da utrolig! Jeg spurgte ikke om hjælp det jeg selv havde rodet med, men spurgte om følgende - så jeg kunne få en hurtigt løsning på dagen:

"Er der nogen, der har et link til overskuelig vejledning der virker - eller til en kode der ligger tilgængelig op nettet og frit kan bruges."

Ingen kunne hjælpe med det, og jeg lukkede så spørgsmålet, så det ikke kom til at stå åbent. Dermed en afslutning på jeg ikke selv magtede at deltage, og at folk ikke skulle bruge mere energi på det.

Du gav mig jo svaret om der ikke var noget særligt med Gigahost, så du gav mig jo et halvt svar med et var mig måtte gøre noget galt - og så er det jo bare at kæmpe videre...

... men jeg takker og bukker for din deltagelse og beklager i min åbenbare useriøse holdning til sitet og krav hertil.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
16. oktober 2013 - 14:59 #9
Her bliver der på dansk vist hvordan man kan lave en simpel kontaktformular i php.

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/PHP/T16PHP/T16PHP.php