Avatar billede aabentoft Nybegynder
28. september 2013 - 19:24 Der er 19 kommentarer

iPad

Hej.

jeg har netop opdateret min iPad med iOs 7.0.2.(tror jeg nok) Den har været tilsluttet strøm mens den opdaterede, men jeg kan ikke få gang i den igen.Når jeg tænder den kommer først æblet frem på skærmen og dernæst logoet for iTunes og et sort/hvid billede af strømstikket - altså det som skal være i iPad'en når den lader op. Kort efter slukker den igen. Nu beder min iPhone også om opdatering og jeg har ikke lyst til at sige ok.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 21:18 #1
Oplader din ipad hvis du sætter den i stikkontakten? (Hvis den mangler strøm)

Har selv nedgraderet fra ios 7 til 6 så hvis vil jeg godt hjælpe dig med dette :)
Avatar billede aabentoft Nybegynder
28. september 2013 - 23:32 #2
Øh - det ved jeg faktisk ikke. Hvordan kan jeg tjekke om den gør det? Jeg har haft den siddende i opladeren et helt døgn for at være sikker på at den havde strøm nok til opdateringen - samtidig med at den opdaterede.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 23:44 #3
Kommer der et lyn frem på skærmen? (Kan godt være forholdsvis mørkt ikon af et lyn)..

Hvis ikke, så prøv og tilslut din ipad med din computer og start itunes og se om det gør nogen forskel.

Opladning i stik kontakten er hurtigere, men at koble den til pc sender nogle andre signaler til din ipad..

Derudover bør du ikke oplade den mere end den har brug for.. Det skader batteriet..
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 04:12 #4
#1

Muligheden for at nedgradere eksisterer, så vidt jeg ved, ikke ltil iPad ængere.
Det er som regel kun få dage efter lanceringen af en ny verison af iOS, at det er muligt.
Avatar billede FTFT Nybegynder
29. september 2013 - 08:12 #5
Kan man ikke downgrade med Apple's Apple configurator
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 09:16 #6
Nej. Apple accepterer ikke at du nedgraderer mere.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2013 - 09:47 #7
Det lyder underligt, men godt jeg så fik nedgraderet fra ios7 dagen efter det udkom :)

Ved du hvordan du skal nedgradere (hvis det ønskes kan det afprøves)
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 10:49 #8
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2013 - 16:41 #9
#8 undre mig over de skriver beta.. Jeg hentede ios7!da den udkom og kunne nemt nedgradere til ios6...
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 17:22 #10
Som jeg skrev tidligere er det kun få dage efter lanceringen det kan lade sig gøre.
Du skrev jo også at du havde nedgraderet den 23.
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 17:30 #11
Sorry. Du skrev ikke direkte en dato, men dagen efter lanceringen af iOS7. Det må vel være den 19. så.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2013 - 18:34 #12
Det er helt korrekt :) Og på siden nævner de beta, men jeg vil ikke afprøve det på min Iphone, da jeg helst ikke vil sidde fast med IOS7 ;)
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 18:55 #13
De nævner at betatestere havde mulighed for at nedgradere indtil få dage efter d. 18/9.
Det er nok af hensyn til betatesterne at muligheden for nedgradering overhovedet har eksisteret.
Apple regner ikke med at almindelige har noget ønske om at bruge en gammel version af iOS
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2013 - 19:02 #14
Havde nu heller ikke planer om det før jeg prøvede IOS7 ;)
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. september 2013 - 19:17 #15
Når man ser på den kritik Microsoft fik/får for brugerfladen på Windows 8, fatter jeg ganske enkelt ikke at Apple gør stort set det samme: De gamle ikoner fungerede glimrende - nu skal jeg bruge tid på at vænne mig til nye.
Hvis jeg havde mulighed for at spørge Apple hvorfor brugerfladen er ændret, ville svaret formentligt være et arrogant:" Fordi vi kan!".
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2013 - 19:44 #16
Brugerfladen er ændret fordi den nye chef som har erstattet Steve Jobs mente han skulle sætte et touch på IOS7, så vi ved hvad vi kan forvente fremover af Apple ;)

Du kan skrive og klage til apple via apple.com/feedback

Du skal dog skrive på engelsk og skriv ordentligt så de tager kritikken seriøst - Jeg har ihvertfald oplyst flere ulemper ved IOS7 og nok er der os fordele, men de fordele er bare ikke det værd..
Avatar billede aabentoft Nybegynder
30. september 2013 - 20:17 #17
Så har jeg fået min iPad til at fungere...:-) Tak for hjælpen! Nu er det så min iPhone jeg bøvler lidt med...
Avatar billede Blueeyez Mester
01. oktober 2013 - 00:17 #18
Så hvad virkede på din ipad? :)

Skal tråden lukkes eller søger du mere hjælp?
Avatar billede aabentoft Nybegynder
28. oktober 2013 - 06:16 #19
Jeg gjorde som du foreslog - satte den til computer og startede iTunes -og så kørte det som det skull. Tak for hjælpen.