Avatar billede FTFT Nybegynder
25. september 2013 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-boks i Outlook

Hej

bruger Outlook 2010 og irritere mig rimelig meget over jeg skal "huske" at kikke i E-boks
Hvis man nu kunne hive det ned i Outlook ved at tilmelde/oprette det som man opretter en konto var det smart. Nogen der har erfaring med ovenstående ?

På forhånd tak

Hilsen Frank
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2013 - 13:32 #1
Jeg tror ikke det er muligt, men du kan jo få e-boks til og sende en mail når der er noget i den :)
Avatar billede FTFT Nybegynder
25. september 2013 - 14:54 #2
Jo det er rigtigt, sådan kører det også i dag. Syntes blot ikke det er godt nok.

/F
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2013 - 15:11 #3
Er helt enig, men du må brokke dig til e-boks ligesom få af vi andre gør ;)
Avatar billede FTFT Nybegynder
27. september 2013 - 17:07 #4
Skal man give point til nogen eller hvordan fungere systemet her på siden ?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. september 2013 - 17:12 #5
Normalt ja, men behold du dem blot ;-) - afmelder også overvågning af tråden.
Avatar billede FTFT Nybegynder
22. juni 2014 - 07:39 #6
Afsluttet