Avatar billede ahshave Nybegynder
14. september 2013 - 18:47 Der er 1 kommentar

Langsom og sløv Facebook

Min Facebook er blevet vanvittig langsom. Er kommet inden for de sidste 8-10 dage. Måske tilløb til det lidt tidligere. Jeg har Vista, Firefox browser, men problemet er det samme i IE. Problemet er på min stationære PC og en bærbar med Windows 7. Problemet forekommer kun ved FB. Alle andre websider loades tilfredsstillende. Langsomheden starter allerede ved åbning af facebook.com. Det tager flere minutter, og i dag lykkedes det ikke inden for en time. Efter lukning og slukning af PC lykkedes det dog, men det gik trægt. Jeg logger normalt ind med tlf.nr. Det lykkedes ikke i dag. Så prøvede jeg med e-mailadresse, og tilfældigvis gik det ret hurtigt. Det er dog stadig sådan, at mens FB er åben sker opdatering af bl.a. billeder langsomt, og den sidste time eller mere, har jeg ladet FB være åben, og kan se, at det hele tiden er i gang med loadning - den lille grønne cirkel snurrer rundt. Jeg har kørt CCleaner, som anbefalet andetsteds, uden virkning.
Avatar billede ahshave Nybegynder
29. september 2013 - 22:18 #1
Dagen efter ovenstående, var det knap så slemt, men stadig ventetid på flere minutter, så jeg indberettede problemet til Facebook, som man kan. Jeg ved ikke om der blev foretaget noget fra FB's side. de skriver, at man ikke nødvendigvis får svar, men i hvert fald er problemet efterhånden næsten væk. Der kan være en smule træghed nu og da, men i forhold til dagene midt i september, er det småting.