Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
07. september 2013 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intern mus virker ikke

Hej,
Jeg sad og brugte min HP Compaq computer, som så pludselig sagde, jeg havde slået min interne mus fra. Nu kan jeg så ikke finde ud af, at slå den til igen. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Vh Anne
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
07. september 2013 - 16:42 #1
Jeg fandt løsningen på en anden hjemmeside. Ved bare ikke, hvordan jeg sletter her, så nu skriver jeg selv et svar.
Avatar billede fhansen82 Mester
08. september 2013 - 13:13 #2
Du kan ikke slette spørgsmål :O) Husk gerne at poste løsningen eller link til løsning, da det måske kan komme andre til gode også.