Avatar billede camoe96 Nybegynder
07. september 2013 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tvophæng og ledninger

Hej Eksperten.

Jeg skal hænge et tv op på mit værelse. Det skal være et ophæng hvor man kan "flytte" og justere tvet, altså et som dette:

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42-til-70-tommer/vogels-wall-1345-turn-vaegbeslag-32-55.html

Er der nogle herinde der har et smart trick tiv hvad man gør med ledningerne?

Jeg vil gerne have det sådan, at når tvet er helt inde til væggen, så sidder ledningerne inde i en skinde langs væggen. Nogle ideer, anyone?

På forhånd tak :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2013 - 09:46 #1
Umiddelbart ville jeg sætte kablet fast på væggen der hvor du monterer tvet og så hænge ledningen bag på tvet så hvis den strækkes maks ud så vil kablerne ikke komme i vejen...

Kan os være et par strips kan sættes på ophængs armen blot husk ledningerne skal hænge løst.. Så du ikke ender med at ødelægge kabler eller tv porte...
Avatar billede camoe96 Nybegynder
08. september 2013 - 00:14 #2
Åårh, fed ide med at sætte den fast til selv ophænget. Det må jeg lige prøve, tak! ;)

- Hvordan giver jeg dig points? :)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. september 2013 - 08:24 #3
Du accepterer dette svar :)