Avatar billede Mabesch Nybegynder
29. august 2013 - 22:45 Der er 5 kommentarer

Forbindelse ryger i intervaller, men kun ved gaming

Jeg har søgt og søgt og søgt efter en løsning på dette problem, men uden held. Så nu må det være tid til at spørge eksperterne..

Problemet ligger i, når jeg sidder og spiller mit fortrukne spil League of legends, ryger computeren pludselig af nettet, den registrer det stadig, men når jeg prøver at oprette forbindelse siger den, den ikke er i stand til det. Det mærkelige er, at det kun er min computer det sker ved, de andre i min familie kan stadig få forbindelse, og det sker kun når jeg gamer. Det dog ikke konsekvent, der har lige været en periode på næsten en måned hvor det ikke skete, men så idag kom problemet tilbage.

Der går generelt 10-20 minutter hvor jeg ikke kan komme på, og så efter det kører alt det plejer igen. Idag fik jeg også for første gang en meddelelse om at der blev fundet en IP-adresse konflikt. Men det er første gang den siger det.

Jeg synes selv problemet er ret underligt, da det tyder på det kun er min computer der er noget galt med, og det kun er når jeg gamer. Er der nogen der har et bud på hvad problemet kunne være?

Tusind tak! :)))
Avatar billede sonalias Seniormester
30. august 2013 - 08:48 #1
skift til dynamisk IP adresse og opdater dig netkorts driver
Avatar billede Mabesch Nybegynder
31. august 2013 - 18:00 #2
Jeg er ret sikker på min ip adresse er dynamisk, og jeg har opdateret netkortsdriveren :/
Avatar billede Mabesch Nybegynder
12. september 2013 - 16:58 #3
op
Avatar billede sonalias Seniormester
13. september 2013 - 08:55 #4
Skift antivirus og / eller firewalll, kan være dem der blokerer
Avatar billede Mabesch Nybegynder
30. oktober 2013 - 17:00 #5
Jeg har prøvet at slå antivirus og firewall fra, men problemet er det samme. Det mærkelige er også at det kun sker på min egen forbindelse, hvis jeg er hos en kammerat f.eks. har jeg ikke nogen problemer :/ Er virkelig i tvivl om hvad der forårsager det her, har aldrig hørt om noget lignende :(