Avatar billede sebastianw Nybegynder
26. august 2013 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Makroer

Mit opgave går ud på at få en makro i Access til at snakke sammen med en anden.

Vi har sådan et forseddelses system, hvor vi taster en fabrik og så finder det rigtige lager via en dropdownbox. Det virker også fint, men det begynder at være mange lagre under hver fabrik, hvorfor jeg har fået til opgave at lave en ny makro, så man også kan udfylde feltet "lager". Det virker også, mit problem er at den først kontrollere "fabrikken", og så bagefter "lageret", men lageret tager ud fra første lager nummer der passer med det indtastet. Den makro med lageret skal bindes op, så den tager udgangs punkt i fabrikken.

Sådan at hvis man har tastet "1102" i fabrikken, og "A100" i lager, så skal den finde adressen på fabrik 1102 lager A100. Og ikke overskrive felterne med fx lager "A100" på fabrik "1000".

Hvis det giver mening ?
Avatar billede supertekst Ekspert
26. august 2013 - 13:30 #1
Er du noget du evt. kan sende en kopi af? @-adresse under min profil.

og så velkommen til Eksperten
Avatar billede larsgrau Forsker
26. august 2013 - 20:21 #2
Er det noget som skal printes eller skal den "bare" vise det i en tekst boks ?

For hvis den bare skal vise det i en tekst boks, ville der nok være noget nemere i en forespørgelse, men send mig en kopi og jeg skal komme med et svar

lars(a)famgrau.dk
Avatar billede larsgrau Forsker
02. september 2013 - 18:34 #3
Regner med du gerne vil give mig point
Avatar billede sebastianw Nybegynder
03. september 2013 - 08:27 #4
Tak for hjælpen Lars, det spiller :)