Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 21:03 Der er 7 kommentarer

Kan man stole på dette website?

Hej

Jeg har fundet noget jeg gerne vil have på denne hjemmeside: mobilsalg.com.

Men de har ikke det der certifikat med trustpilot, eller andet, så derfor er jeg ikke så sikker på om det er til at stole på.

Hvad tror i? Har i købt noget her før, og kan man stole på dette website?

Mange hilsner

Mig
Avatar billede sadolin1978 Novice
24. august 2013 - 21:55 #1
har ikke selv erfaringer med dem men dette er klippet fra forsiden

"Alle vores produkter bliver købt og solgt efter dansk købelov."

de tager efter hvad jeg kan se også dankort, men jeg mangler E mærket " dette ville dog ikke være en garanti for en troværdig side men stadig en lidt bedre sikring "
Avatar billede repox Seniormester
24. august 2013 - 23:30 #2
E-mærket er en substansløs garanti for virksomhedens seriøsitet og troværdighed.

Handel aldrig med virksomheder der ikke tydeligt skilter med hvordan de kan kontaktes - herunder navn, adresse og telefonnummer.

I forhold til at virksomheden skulle have eksisteret siden 2002, undrer det mig at siden ikke reklamerer med sit CVR nummer.

Forhold dig mere til virksomhedens omdømme. Mobilsalg.com henviser til Minitel som er moderselskabet - de har dårlige karakterer på trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.minitel.dk - men forhold dig også kritisk til hvem og hvad der skrives på Trustpilot.

Føl det i maven - er det sted du vil handle? Hvis du er i tvivl, så lad være.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 23:54 #3
Tjaa i har vel ret..Jeg er også i tvivl så jeg tror jeg følger jeres råd, og vælger at lade vær' med at handle der.

Tusind tak fordi i gad give tid til at svare.

Hvem skal så have pointene?
Avatar billede sadolin1978 Novice
25. august 2013 - 08:47 #4
Giv dem til repox da han kom med en mere dybte gående forklaring og havde lavet lidt forskning i samarbejdspartnere
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. august 2013 - 09:40 #5
De har kontaktoplysninger: http://mobilsalg.com/Kontakt.aspx

Mobilsalg.com kan ifølge http://mobilsalg.com/Salgs--og-leveringsbetingelser.aspx være under samme CVR som minitel.dk - det fremgår dog ikke klart.

Og nej, jeg kender dem ikke.
Avatar billede repox Seniormester
25. august 2013 - 14:01 #6
Vi kan dele dem mellem os :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
25. august 2013 - 15:16 #7
jeg springer over her