Avatar billede ryangiggs77 Nybegynder
23. august 2013 - 23:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til CommandButton

Først lige et billede af mit Excel ark som jeg bruger til at stille spørgsmålet ud fra... [img]http://img542.imageshack.us/img542/9843/99dl.jpg[/img)

I mit regneark vælger jeg i A1 det cpr nummer jeg vil arbejde med, så vælger jeg værdier for betalingskommune og institution.

Når jeg så trykker på knappen vil jeg gerne have den til at kopiere værdierne fra rullemenuerne ned i de to felter til højre for det aktuelle cpr nummer i listen. Altså skal der stå "851 Aalborg" i B8 og "Ja" i C8.

Håber nogen kan hjælpe med at lave noget kode eller lignende der kan lave dette trylleslag :-)

På forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
23. august 2013 - 23:36 #1
Prøv at uploade et billede igen..
Avatar billede jens48 Ekspert
24. august 2013 - 00:21 #2
Billedet fandt jeg på http://img542.imageshack.us/img542/9843/99dl.jpg
Idet jeg antager at rullegardinerne er linkede til A1, B1 og C1 kan du i celle B5 skrive
=IF(OFFSET($A$4;$A$1;)=$A5;OFFSET(M$4;B$1;);"")
eller på dansk
=hvis(forskydning($A$4;$A$1;)=$A5;forskydning(M$4;B$1;);"")
Celle B5 kopieres derefter til B5:C9. Så skulle det fungere.
Avatar billede ryangiggs77 Nybegynder
06. september 2013 - 15:46 #3
Hej Jens. Tak for hjælpen. Her er dine point med lidt forsinkelse. Har haft lidt travlt... :-)
Avatar billede jens48 Ekspert
06. september 2013 - 17:26 #4
Du får et svar