Avatar billede casablanca Seniormester
19. august 2013 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

min pc vil ikke starte

Ville tænde min pc da jeg kom hjem, men den vil ikke starte. Hænger i opstarts logi. Den foeslår at jeg kører startreparation da jeg genstarter, men det hjælper heller ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 07:47 #1
Hvis du trykker F8 gentagne gange lige under opstart, kan du så få lov til at køre den i fejlsikret tilstand?
Kan du, så prøv at systemgendanne til før du fik problemet.
Du vil ikke miste personlige data ved denne operation.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 04:30 #2
99.9% sikkert at din strømforsyning er defekt, og du skal have en ny.
Avatar billede casablanca Seniormester
13. september 2013 - 07:19 #3
Det viste sig at være harddisken der var færdig. Så måtte på værksted. Har så fået en ssd-disk. Nu kører det rigtig godt :)
Avatar billede casablanca Seniormester
13. september 2013 - 07:19 #4
øøø
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2013 - 12:50 #5
#0 Det er jo fint :-)

PS Man må jo godt vende tilbage når man har afprøvet det som der foreslås ;-)
Kunne jo være vi havde fundet løsningen for dig, før du selv gjorde det.