Avatar billede palleren Novice
15. august 2013 - 11:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konsolidering af EXCEL dokumenter med både tekst og tal

Hej

Jeg har en opgave hvor jeg har 9 dokumenter, hvor der løbende indføres nogle data i, og disse 9 forskellige dokumenter ønsker at samle i 1 dokument, der løbende opdateres via kæder, så ledes at det ene dokument hele tiden er up to date..

Nogle af felterne er tal, nogle dato og andre er tekst.

De har alle samme overskrifter på kollonerne.


Jeg har prøvet med Konsolider, men så trækker arkene kun tal over.

Hvordan kan jeg løse dette problem?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. august 2013 - 15:13 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv lukke dette igen.

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede palleren Novice
16. august 2013 - 13:35 #2
Lukker lige den her :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester