Avatar billede HenrikNielsen06 Nybegynder
14. august 2013 - 10:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overvågning af User logon på Access database

Jeg har en mindre udfordring idet jeg nogle gange skal ligge en ny Access database ud til fælles brug blandt vores brugere, og iden forbindelse er der ofte brugere som "låser" den gamle database.

Til dette formål har jeg behov for et mindre (gratis og bruger venligt) tools til monitoering af hvilke brugere som er logget på eller rettere benytter databasen, således at disse kan kontaktes med henblik på at få dem logget af.

Er der nogle som kender et sådanne produkt?
Avatar billede mugs Novice
14. august 2013 - 11:45 #1
På adressen msakeiteasy.dk ligger der en Vb funktion der fanger hvem der er loget på. Se under Download > Vb funktioner og rul lidt ned.
Avatar billede HenrikNielsen06 Nybegynder
14. august 2013 - 12:53 #2
Kanon og Takker

Mvh
Henrik N