Avatar billede JoakimRJ Nybegynder
13. august 2013 - 16:29 Der er 3 kommentarer

Problemer med at vise visse websteder.

Hej

Efter min MacBook Pro, har fået skiftet skærm hos en reparatør, vises facebook, twitter mv. ikke korrekt (siden er helt hvid, med små blå ikoner med spørgsmålstegn i og helt forkert opstilling), Hotmail kan slet ikke vises og viser kun hvid skærm. Det virker som om det er nogle sider med login?

Det er samme problem ligemeget om jeg bruger Safari, Firefox eller Chrome.

På nogle hjemmesider vises en advarsel om certifikat (hvor der står: safair kan ikke kontrolere identiteten af websteder "s-static.ak.facebook.com. Herefter en tekst med at webstedets certifikat er ugyldigt. Du er evt. ved at oprette fobindelse til et websted, der foregiver at være.. Der er så tre muligheder: 1) vis certifikat, 2) annuller og 3) forsæt).

Jeg er usikker på, om man kan vedhæfte billeder her på siden, for så kan jeg vedhæfte screen shot.

Pft.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2013 - 19:31 #1
Her kan du uploade screenshot, og så sende linket til filen herind efterfølgende: http://gratisupload.dk/
Avatar billede JoakimRJ Nybegynder
14. august 2013 - 03:55 #2
Her er et screenshot af, hvordan facebook vises:

http://gratisupload.dk/vis_billede/700213/

og her er et af, de advarsler om certifikat der kommer op på enkelte sider.

http://gratisupload.dk/vis_billede/700214/
Avatar billede vejmand Juniormester
14. august 2013 - 04:37 #3
Har du tjekket om dato og tid står korrekt på maskinen efter du har fået den retur fra reparation?