Avatar billede akfamas Nybegynder
12. august 2013 - 20:05 Der er 8 kommentarer

Min bærbare pc kan ikke længere kører spil den kunne engang

Jeg købte for et lille års tid siden en bærbar pc. Den har indtil videre snild kunne trække spil som bf "bad company" og "Hitman Absolution". Men efterhånden er spillene begyndt at lagge meget mere og nu vil de ikke gå fra spil menuen og ind i selve spillet. Har prøvet at defragmentere men det hjalp ikke. Hvad kan være galt? Virus, hardware?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2013 - 20:12 #1
Hej og velkommen til.
Jeg vil tro dit problem  kan være varmerelateret.
Prøv at rense blæseren på den.
Køb en dåse trykluft og rens den.
http://www.coolerkit.dk/shop/trykluft-paa-daase-2411p.html
Avatar billede akfamas Nybegynder
15. august 2013 - 01:08 #2
Jeg takker mange gange...Skal jeg bare blæse direkte ind i computerens "udstødning"?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2013 - 07:48 #3
Jeg har selv brugt denne fremgangsmåde et par gange:
Rense blæser i bærbar: Man skal bruge trykluft på dåse.
En støvsuger.
Noget til at fiksere blæser vingen med (jeg brugte en kontor clips)

Udtag alt strømmen fra den.
Udret clipsen så den kan blokere vingen og helst selv sidde fast.
Sæt mundstykket fra støvsuger i bunden hvod blæser suger ind.
Pust så ind der hvor blæser normalt puster ud.
Du kan hvis du er omhyggelig på den måde få skidtet ud uden at skille den ad.

Ps Skriv dine indlæg som kommenter. Svar er beregnet til pointgivning og lukning af tråd, og bruges normalt af hjælperene når løsningen er fundet.
Avatar billede akfamas Nybegynder
15. august 2013 - 14:00 #4
Okay super,det prøver jeg så :) Endnu engang tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2013 - 14:51 #5
Velbekomme.
Du melder bare tilbage når du har afprøvet det.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2013 - 15:57 #6
Er du nået videre?
Avatar billede akfamas Nybegynder
24. september 2013 - 17:29 #7
Hej og mange gange undskyld for den sene tilbagemelding. Nej desværre. Købte luft på dåse og fulgte din fremgangsmåde, men det gjorde ingen forskel...
Prøvede det samme en uge efter, men ligelidt hjalp det...
Tror ikke det er overophedning der er problemet for ydeevnen er dårlig i forhold til spil, lige fra computeren er startet.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2013 - 17:40 #8
Ok.