Avatar billede drikkerkaffe08 Nybegynder
11. august 2013 - 14:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

offtopic køb af pc på afbetalning

nogle der ved hvor jeg kan købe en pc på afbetalning som ikke er leasy?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2013 - 14:56 #1
den billigste er banken - en lille kassekredit, som du afdrager hurtigst muligt.
Avatar billede drikkerkaffe08 Nybegynder
11. august 2013 - 15:15 #2
vil nu helst gemme mit banklån til lejlighed
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2013 - 15:29 #3
ok leasy er dyrest - men de andre tilbyder også bare ret dyre forbrugslån. Det er i øvrigt typisk bankerne, der ejer de selskaber, der tilbyder forbrugslån. Så tager de det dobbelte i rente fordi folk ikke vil gå i banken og spørge.
Hvis du har en fornuftig økonomi og kan sandsynliggøre en rimelig afdragsperiode, så tag banken.
Avatar billede keysersoze Guru
11. august 2013 - 15:30 #4
Elgiganten kører jævnligt noget med 60 måneders rentefri kredit - du skal bare passe på de alt for dyre lyn lån rundt omkring.

Alternativt vil jeg også, trods dit svar i #2, også henvise banken - en kassekredit og et lån til lejlighed er 2 forskellige ting.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2013 - 15:45 #5
de rentefrie kreditter er lavet, så muslimer også kan købe på afbetaling - der er intet andet i dem.
Avatar billede drikkerkaffe08 Nybegynder
11. august 2013 - 15:46 #6
er på su 2860kr om måneden
Avatar billede keysersoze Guru
11. august 2013 - 16:52 #7
#5 og få omsætningen op kunstigt op i krisetider.

#6 SU eller ej, svarene vil være det samme herfra med den ekstra tilføjelse af SU lån som mulighed.