Avatar billede ronnip Nybegynder
06. august 2013 - 19:50 Der er 3 kommentarer

Buffalo NAS server som jeg nu ikke kan få adgang til ?

Jeg har måtte geninstallere min NAS server da jeg har fået ny router fra TDC. det viste sig at jeg benyttede den forkerte port for Ethernet. Nu virker Serveren fint, og jeg kan komme på den via web instillinger.

Jeg har NASnavigator2 installeret. Her kan jeg fint få adgang til webinstillinger, sætter bittorrent op mm. Jeg har også tidligere haft direkte adgang til alle mine filer på denne HDD, billeder musik mv. Vha. blot at "klikke" på drevet.

Men nu hvor jeg skulle flytte ferie billeder over, skriver den
"der kan ikke opnås adgang til \\LS-CHLXXX. Du har ikke adgangstilladelse til \\LS-CHLXXX. Kontakt netværksadministratoren for at anmode om adgang."

Nas Serveren er tilsluttet via kabel til en TDC homebox. Ligesom den computer jeg ønske adgang til NAS serveren er. Jeg kan se den på netværket, men jeg kan ikke få adgang.

Jeg er ved at løbe tør for ideer.
Avatar billede ronnip Nybegynder
06. august 2013 - 19:50 #1
Det er en linkstation Live.
Avatar billede puren Ekspert
07. august 2013 - 00:20 #2
se denne tråd
Avatar billede puren Ekspert
07. august 2013 - 00:21 #3