Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 13:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Survey

Hej når jeg tænder min pc så kommer der er survey altså min pc bliver locked med en survey og jeg skal bruge en kode til det og men jeg skal betale 75 for at kunne få koden
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 13:23 #1
Please help
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 13:34 #3
Glemte at sige at jeg ikke kan noget. de eneste ting jeg kan er internetet og survey
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2013 - 13:47 #4
Prøv at hente disse tre og kør dem alle:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7/Win8
- HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede Blandy Praktikant
02. august 2013 - 13:55 #5
åben i fejlsikret tilstand, og se om du kan omgå det. Evt fjerne det manuelt fra msconfig
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 13:58 #6
Ved ikke hvordan på en Windows 8
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2013 - 14:03 #7
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 14:04 #8
Kan ikke downloade noget der er jo kun to ting jeg kan gå ind på det er internetet og survey og ellers er alt helt blåt.
[Det er på en Windows 8]
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 14:06 #9
prøver lige
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2013 - 14:08 #10
Kan du så ikke hente det fra den pc du skriver på nu, og installere på den "syge" pc, med en usb pind?
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 14:12 #11
1. Kan ikke komme ind i mine mapper
2. Skriver fra en iPhone men kan godt fra pc
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
02. august 2013 - 14:45 #12
!!!! Det virker ikke!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2013 - 17:21 #13
Er det fejlsikret tilstand du ikke kan få startet?
Avatar billede emal0017 Nybegynder
03. august 2013 - 12:08 #14
dette link får alt de "forkerte" væk fra din pc http://www.brothersoft.com/downloads/awd-viewer.html