Avatar billede knuldefar1942 Forsker
01. august 2013 - 10:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slet drev

hvodan sleter jeg mit d mit d drev med et dansk proggam fee
01. august 2013 - 10:26 #1
Hvad er det for en maskine? - hvilket operativsystem anvender du?
Hvad er dit D-drev?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2013 - 12:04 #2
gparted - du henter en iso-fil og brænder det til en cd, som du booter maskinen på.
Så kan du slette d-drevet, og udvide c-drevet til maks.
http://gparted.sourceforge.net/livecd.php
02. august 2013 - 00:01 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
02. august 2013 - 00:10 #4
jeg vil genne ha slettet mit d drev i windos 7 hels et dansk progam der kan fixe dette
02. august 2013 - 08:27 #5
Stifinder / Denne Computer / Diskhåndteringen !!

er 'indbygget' i alle MS Windows systemer ...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...