Avatar billede ovec Juniormester
30. juli 2013 - 09:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adresser fra Outlook 2007 til Windows live mail

Har netop oprettet Windows live mail og vil gerne kopiere adresser fra mit Outlook 2007 til Windows Live Mail.- bruger styresystemet Win 7.

Der er forskellige brugervejledninger på nettet - men lidt forskellige - er der nogen der lige har den rigtige model der "kører"?

Man skulle kunne finde "kontaktpersoner" i Windows Live Mail - men hvor ligger de - Hvor er knappen?

Kan man når adresserne er overført oprette grupper i adressekartoteket så man kan sende til en "flok" af ens kontaktpersoner samtidig?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2013 - 10:01 #1
I min er "knappen" nederst til venstre......og man kan sagtens oprette grupper.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
30. juli 2013 - 12:37 #2
Avatar billede ovec Juniormester
19. august 2013 - 09:20 #3
MadsHaupt tak for dine links også tak til vejmand
mvh
Ove