Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 11:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sims 3 lukker ned!

Hej.
Jeg har lige fået min computer geninstalleret. Jeg har før dette haft nogle problemer med at The Sims 3 lukkede.
Nu lukker programmet efter et sted mellem 30 minutter til 1 time, det er møg irriterende!
Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg er utrolig dårlig til computer,  så hvis der er nogle som kan komme med en "vejledning" til mig - så ville det bare være pisse godt!

Der står noget i retningen af, at et andet program har tvunget spillet til at lukke.

- Cecilie.
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
21. juli 2013 - 14:47 #1
Måske kan de computer ikke "trække" spillet, og bliver derfor nød til at lukke det. Har jeg selv været ude for en gang :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. juli 2013 - 15:54 #2
Skyldes det så at der er fejl på Eksperten??
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 19:39 #3
Hej Cecilie og velkommen til Eksperten.
.
Som poko1 er inde på, har du desværre lagt dit spørgsmål i en kedelig kategori som omhandler fejl i forbindelse med brugen af Eksperten.
Den kategori du burde have brugt kunne evt være Programmer-Generelt.
Så derfor læg det næste indlæg her som et "svar" og luk tråden her igen.
Du kan se her hvordan du accepterer dit eget svar:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Du er velkommen i det nye spørgsmål :-)
Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 19:42 #4
Øh altså den har altid godt kunne trække det, og fik windows 7 (eller hvad det hedder) på computeren.

Og til det poko1 (tror det er det du hedder) så ved jeg slet ikke hvordan denne hjemmeside er sat op, så jeg gik i "panik" og kunne ikke finde andet end under "fejl". Jeg er ked af at det går dig på, så jeg undskylder meget hvis jeg ikke gør det rigtigt, i følge dig. Men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre osv.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 19:43 #5
Når du får oprettet det nye spørgsmål i den rette kategori, og du får tilbagemeldinger i tråden, skriv så tilbage i kommentar, da et svar vil kunne få andre hjælpere til at springe tråden over.
Svar funktionen bruges kun i forbindelse med lukning af tråd og pointgivning.
Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 19:43 #6
Okay, tak for det! Det var en større hjælp end ham/ hende den anden skrev :-)
Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 19:48 #7
Det er ikke nogen steder hos mig!
Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 19:48 #8
Øh
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 19:50 #9
Jo du fik lukket den. Fint :-)