Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
09. juli 2013 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ordinalen 3033

Hej nogen gange efter jeg har startet min pc i nogle timer så kommer der en box fram hvor der står

Ordinalen 3033 blev ikke fundet i dll-biblioteket
C:\User\Jackie\AppData\Roaming\data\Wm_load.exe

Jeg har Windows 8.
Please Help me
Avatar billede teknik Juniormester
09. juli 2013 - 16:24 #1
Hmmm...

Hej Jackie.

Ser ud til at du har hittet et sjældent forekommende problem.

Jeg har givet det en del tid, og kommer kun op med

1. Der er mange andre som har problemer med "ordinaler" som er en form for informationsliste.
Løsningen på disse problemer er normalt afinstallation, geninstallation af det berørte program.
- i dit tilfælde Wm_load.exe

2. Wm_load.exe er desværre noget af en gåde.
En gåde med en vis chance for at den kan være virusrelateret, fordi Google - ud over dit spm. kun hitter Wm_load.exe omtalt to steder - Og det er begge links som omtaler virus.

Mig som dig, så ville jeg starte med en fuld virus-scanning, efterfulgt af en fuld diskkontrol

...desværre vurdere jeg chancen for at det vil hjælpe som beskeden.

Er nok mere tænkeligt, at du må tage den sure vej via en komplet reinstallation af maskinen før problemet forsvinder.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
10. juli 2013 - 12:57 #2
Har du et godt Virus program som jeg kan tage en fuld virus-scanning med? og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg tar en fuld diskkontrol kan kun finde ud at tage en diskoprydning?

Her er et billed af problemet
http://i.imgur.com/YTcL4mm.jpg
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
10. juli 2013 - 12:58 #3
Ops glemte at sige når jeg trykker på ok kommer den bare frem igen
Avatar billede teknik Juniormester
15. juli 2013 - 23:07 #4
her er et link til et online virus scan
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
16. juli 2013 - 23:36 #5
Link jeg kan ikke se noget link
Avatar billede teknik Juniormester
17. juli 2013 - 11:07 #6
ups - det var en smutter

http://housecall.trendmicro.com/