Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2013 - 07:55 Der er 10 kommentarer

Opstartsproblemer mv. Windows 7 hjælp

Hejsa

Jeg har fået det problem at når jeg prøver at starte min computer, så kommer den kun til "Velkommen" og så stopper den med at indlæse. Trods flere ihærdige forsøg, nægter den at gå videre. Så prøvede jeg at starte op i fejlsikret tilstand med internet forbindelse (hvilket lader til at fungere nogenlunde stabilt) har forsøgt at fejlfinde på alle tænkelige måder, og har geninstalleret windows 3 gange med fuld formattering. Når jeg så forsøger at starte min pc efterfølgende, sker der ind i mellem at jeg får lov til at passere "velkommen" for blot at opleve at computeren fryser og jeg dermed kan starte fuldstændigt forfra :( Nogle gode ideer til, hvad der kan være galt??

På forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. juli 2013 - 08:24 #1
Hvis du lige vil finde en bedre kategori!
det er jo ikke en fejl på Eksperten vel?
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
læg lige et svar her og luk tråden
Avatar billede teknik Juniormester
09. juli 2013 - 08:56 #2
Som poko1 siger, så bør du flytte spørgsmålet
til en passende kategori.
fx styresystemer -Workstation -Windows 7

Det giver dig langt bedre muligheder for gode svar.

Men når du nu er her, så:
- Er det en stationær, så prøv med et andet grafikkort.

mvh :-)
teknik
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. juli 2013 - 09:03 #3
#2 er der så overhovedet nogen grund til at Eksperten har lavet kategorier??? eller er det spørgsmål om at inkassere point??
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2013 - 09:12 #4
Jeg beklaget meget min fejlplacering af dette indlæg. Er ny herinde og havde ikke lige været opmærksom på katagorierne.

Go dag
Stjavl
Avatar billede teknik Juniormester
09. juli 2013 - 10:20 #5
#3
Du skriver: Er der "så" grund til at eksperten har kategorier.
Med "så" menes der vel "når jeg formasteligt drister mig til at forsøge at hjælpe en spørger, uden at bekymre mig om at spørgsmålet er landet i en forkert kasse".

Kategorierne:
Jo kategorierne er såmænd rare nok, men ofte vanskeligt overskuelige,  -selv for os "eksperter".
Og det resulterer - som vi jo begge udmærket ved i, at en nyankommet spørger kun sjældent rammer den rigtige "kasse".

Da jeg udmærket forstår, at kategorijunglen er et mysterium for ny ankomne, så vælger jeg ofte blot at svare der hvor spørgsmålet nu en gang er landet.
I stedet for at give spørger endnu et problem.

nogle ville vel kalde det empati

***
Points:
Svarer jeg for at få points ? Ja.

*************************
PS.
Nu har jeg svaret på dine to spørgsmål.
Og håber så at jeg ikke får brok over at de spørgsmål da vist ikke hører hjemme i den her kategori

mvh :-)

Teknik
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2013 - 21:17 #6
#5 Godt formuleret ;-)
Avatar billede teknik Juniormester
10. juli 2013 - 10:29 #7
#6 - thx.

om spm. så:

R.I.P. Stjavl

Held og lykke med dit problem
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2013 - 15:46 #8
Kan jo være han prøver i en ny bruger, så vi ser ham igen :-)
Så må man så bare håbe, han ikke bliver jaget væk igen ;-)
Konklusionen må så være, at nogle indlæg, måske burde været sendt som intern mail.
Så havde stjavl nok stadig været her skal du se.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2013 - 15:49 #9
afmelder tråd
Avatar billede teknik Juniormester
15. juli 2013 - 23:08 #10
ditto