Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2013 - 19:59 Der er 8 kommentarer

WEBCAM

HVILKET WEBCAM ER DET BEDSTE VED OPTAGLSER AF BILLEDE OG LYD.

NÆVN IKKE MICROSOFT KAMERA, DET HAR VI PRØVET, FANTASTISK BILLEDE, MEN LYDMÆSSIGT NOGET BRAS, DEN SKRATTER OG BRUMMER OG SKIFTER FRA DYB TONE TIL HØJ TONE, HAR NY PC SOM INTET FEJLER OG VORES GAMLE KAMERA LOGITECH ER BEDRE I LYDEN.

SÅ HVILKET KAMERA VIL I ANBEFALE MAX 750 KR., MEN ET DYRT KAMERA ER IKKE ENSBETYDENDE MED DET ER GODT KAMERA.

TAK PÅ FORHÅND.
Avatar billede Blueeyez Mester
04. juli 2013 - 20:06 #1
Et billigt kamera er heller ikke ens betydende med at det er godt og undlad caps lock...

(Overvåger ikke denne tråd)
Avatar billede sadolin1978 Novice
04. juli 2013 - 20:47 #2
Inden du fortsætter bør du overveje at lukke nogle af dine tidligere tråde, hvis der er fundet en løsning.
Når man beder om hjælp taler man pænt, dvs. brug af caps lock er ikke nødvendig.
Overvej om flere tråde med samme spørgsmål er nødvendigt, det er ikke tilladt her på eksperten, så luk evt din gamle tråd og bed evt. de medvirkende om at flytte over på denne eller luk denne tråd og vend tilbage til din gamle om webcam.

Efter den lille opsang kunne dette evt. være værd at overveje, har selv gode erfaringer med logitich, som også bliver brugt på min arbejdsplads.

http://www.dustinhome.dk/product/5010620091/logitech-webcam-c920-hd-pro/
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2013 - 06:36 #3
Tak for svaret, nu var det ikke med vilje caps ock blev brugt, den sad fast og prøvede ellers at få den løs, men opgav, lånte et tastetur hos naboen her til morgen, så skulle det være okay igen.

Ja jeg tror det bliver den fra Dustin, Logitech har altid været min favorit.

Men hvordan sletter man sin spørgsmål ????
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2013 - 06:37 #4
Dit svar er ubrugelig.
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. juli 2013 - 08:20 #5
Hvad er der ubrugligt ved det ?
Jeg ligger helst ikke svar før jeg bliver bedt om det derfor, har du ikke mulighed for at kunne give point før der bliver langt et svar.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2013 - 08:38 #6
Sadolin, undskyld det var ikke dit svar som var ubrugeligt, men der imod Blueeyez svar.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2013 - 08:42 #7
Sadolin, ved desværre ikke hvordan man giver point og for mig er det pointsystem ikke noget jeg kan bruge til noget, kan fortælle fisketips.dk bruger også pointsystem og der skændes folk bravt når de føler sig forbigået ikke at have modtaget point for et fisketips, der for undgår jeg at give point fordi nogen kan ikke acceptere ikke at have fået point, her på siden og fisketips, er det vel noget webmaster har fundet på og syntes det sjovt og pointsystemmet kan vel ikke bruges til noget som helst.
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. juli 2013 - 16:21 #8
jeg er lidt af samme mening, men de 2 webcam tråde kan du selv ligge svar og acceptere dem på den måde bliver de lukket og du har en lille mulighed for at kunne virke mere seriøs overfor ander der evt vil deltage i dine evt. fremtidige tråde