Avatar billede AndreasKB Nybegynder
01. juli 2013 - 12:50 Der er 3 kommentarer

saml selv, hardware hjælp.

bundkort: Asrock 960GM-GS3 FX+ DDr3 mATX
processor: AMD FX-6300 3.5Ghz 14MB 95watt
RAM: 2stk. Corsair DDR3 PC1600 4GB CL9 Vengance
hardisk: Toshiba DTO1ACA050 3.5" 500gb 7200RPM 32MB SATA6
grafikkort Club 3D Readon PCI-E HD 7870 2GB DP/DVI/HDMI
processor køler: Artic Cooling Alpine 64 plus AM2/3+/FM1/2/939
kabinet: coolermaster elite 430
strømforsyning: enermax NAXN Bassic 500W PSU - 2x PCI-E 6pin
IALT: 4381 saml selv.

Det er min første pc jeg har tænkt mig at samle selv så det skal nok blive sjovt, men jeg er lidt usikker på om jeg har valgt det rigtige. i må meget gerne komme med forbedringer til en af delene, men det skal helst være i samme priskategori. Og hvis i vil være så venlige at give mig nogle tips til når jeg skal samle den så er i mere end velkommen.
Tak for hjælpen på forhånd :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. juli 2013 - 13:00 #1
Eftersom du bare er smuttet fra dine tidligere spørgsmål hvor jeg har hjulpet dig.
Så får du ikke min pc-hjælp før de er lukket og du har forstået hvordan du korrekt lukker et spørgsmål.

(Ja jeg har flere kommentar til dine valgte komponenter.)

Jeg poster nu min generelle vejledning til brug af Eksperten, har du spørgsmål vedrørende eksperten, så hjælper jeg dig meget gerne, så du kan få bragt orden i sagerne.

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2013 - 18:31 #2
#1 Ja og nu er det det 4 spørgsmål der oprettes med pc i en eller anden form.
Hvorfor lærer man bare ikke at respektere den hjælp der gives, og vender tilbage i de gamle spørgsmål?
Forstår det ikke.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. juli 2013 - 19:22 #3
Som I (læsere af denne post) måske ved, samler jeg ikke på point, det er ligegyldigheden over for den hjælp der gives, jeg ikke bryder mig om.

Det uanset om det er dig, mig eller en tredje der hjælper gratis med et og andet.

Til gengæld hjælper jeg meget gerne folk med at få rettet op på tingene.
Alle som måtte ha brug for et råd til at få ryddet op i gamle spørgsmål, er meget velkommen til at sende mig en privat besked.

Dette skrevet, så der ikke er nogen der misforstår min post derhen, at jeg blot føler mig snydt for nogle point.