Avatar billede nud Nybegynder
21. juni 2013 - 00:30 Der er 9 kommentarer

Fra win xp til win7 64 bit

Min velfungerende gamle Epson Perfection 2400 Photo årg.2004)scanner/kopimask. er vant til win xp. Nu skal den gerne kunne bruges til win 7 pro 64 bit.Pc'en vil kke kendes ved install. cd'en.
Hvad gør jeg ?  (Er det overhovedet muligt ?)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 00:35 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juni 2013 - 05:59 #2
Du skal være sikker på at den kan køre 64 bit ellers kan du godt opgive og nøjes med w7 32 bit.
Avatar billede nud Nybegynder
21. juni 2013 - 10:33 #3
Tak for svar. Jeg hentede driver via det viste link, og fik så en ikon på skrivebordet.Nu kan jeg scanne og printe det scannede.
Men ligesom konen i muddergrøften vil jeg gerne have mere:

Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg gemmer i "dokumenter"

På den gamle pc var der et ikon som hed "Epson Smart Panel" Har fik jeg en række muligheder, f.eks scan to file, scan to  - flere andre destinationer, copy, forskellige papirformater og endelig mørkere / lysere.
Kan jeg få de muligheder igen?
(Pc'en vil stadig ikke kendes ved installations cd'erne.)

Som det sikkert frenmgår har jeg ret begrænset viden om IT.

mvh
Knud
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 11:56 #4
#2
Jeg havde tjekket at der var en win7 64 bit driver på linket.

#3
Kan du læse skiverne på andre pcer ?

Jeg er desværre ikke inde i din specifikke software til din scanner, så der springer jeg over.

Husk nu hvordan det endte for konen fra muddergrøften.  :-D

"Hvad er der nu i vejen?" spurgte flynderen. "Hun vil være Vorherre," sagde manden, og tænderne klaprede i munden på ham. "Gå hjem," sagde flynderen. "Hun sidder igen i muddergrøften."

Og der sidder hun endnu den dag i dag.

* * * SLUT * * *
Avatar billede nud Nybegynder
21. juni 2013 - 12:49 #5
Det var vist et godt sp.  Jeg har 3 skiver (sprogvers. og ingen kan køre i anden pc (win vista) De går alle i stå ved 47 %. Der kommer skilt som siger:
"Fejl v overførsel af komponent
Komponent ICM 2
Fejl i syntaxen i filnavn / mappe forkert"

Måske nødvendigt at give op og nøjes med den begrænsede funktionalitet ?

Iøvrigt. Kællingen ville være Vorherre. Det vil jeg ikke. Her stiller JEG spørgsmål TIL Vorherre (=alle I kloge mennesker) :))

mvh  Knud
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 13:30 #6
Jeg føler mig absolut ikke som vorherre, nærmere hans slave der af og til sidder med et brugbart svar he he.

Mit bud vil være at vende tilbage til mit tidligere link, der er mulighed for at maile deres support med dit spørgsmål.
(Deres support er vist det nærmeste vi kommer vorherre inden for dette emne)  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 13:35 #7
Jeg tror dog ikke du får meget mere ud af dem...

B11B152011
This product is discontinued

This product has been replaced with: Epson Perfection V30 Scanner
Avatar billede nud Nybegynder
21. juni 2013 - 14:23 #8
Nu har jeg kun 1 problem: hvordan afslutter jeg, lukker  og giver point?
Knud
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 16:30 #9
Jeg samler ikke på point, så det er gratis.
Du lægger selv et svar du derefter godkender (og derved lukker spørgsmålet).

Her er min standardvejledning...

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------