Avatar billede folk2003 Nybegynder
20. juni 2013 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chrome viser ikke korrekt side fra link i mail

Jeg bruger Google Chrome som standardbrowser på et Windows 7 64-bit system. Når jeg vil anvende et link fra en mail, starter Chrome op, men der kommer kun en blå side, og så sker der ikke mere.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2013 - 17:18 #1
Jeg er ikke Crome bruger, men jeg havde forsøgt at indstille crome til fabriksindstillinger, for et se om det løser problemet.

Umiddelbaart ser det jo ud som om de rette oplysninger til hvilke programmer der gør hvad er rigtig i Internet Explorer, da Crome jo starter op når linken fra mailen aktiveres.

Virker en reset ikke, så ville jeg selv have prøvet at geninstallere Crome.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
21. juni 2013 - 06:48 #3
Tak for din hjælp. Det hjalp at lave en reset på Chrome.
Du må gerne snuppe point.
God weekend.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2013 - 13:16 #4
Velbekomme. Hermed et svar.
Og god weekend til dig også :-)