Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2013 - 20:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Unknown filesystem

Jeg har sat en ny HDD i computeren, og lavet en partition på 80GB til windows, og derefter kørt et Image ind. Har prøvet et image fra både Acronis og Paragon, som jeg ved fungerer.
Alt går tilsyneladende godt, et image bliver kørt ind på C-dreved, som har samme størrelse, som på min anden HDD.
Men ved opstart står der: Unknown filesystem
Grub error>
Sætter jeg så den gamle HDD i, med nøjagtig det samme image, starter computeren op.
I bios står HDD korrekt og som 1.ste boot. Jeg har også trykket F12 for at sikre mig, at den der står rigtigt.
HDD er undersøgt, den er Ok, og det er de samme kabler jeg har brugt til begge HDD.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2013 - 20:29 #1
Ps. Det er windows 8 pro 64bit.
Har prøvet at reparere fra windows DVDén, men får den besked, at windows er låst og at jeg skal låse den op. Men der står sgu ikke hvordan jeg skal gøre det. Ikke ret eftertænktsomt må man sige.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2013 - 22:23 #2
Har klonet hele disken med Acronis, og nu kører det.