Avatar billede pallepopmand Nybegynder
11. juni 2013 - 09:35 Der er 4 kommentarer

Dropbox og Drev som netværksharddisk

Hej Eksperten.dk!
Jeg tænkte på, har nogle af jer erfaringer med på en eller anden lumsk måde at få lavet Dropbox og Google Drev som netværksharddisk i "Computer" på Windows 7? Vil meget gerne have dem registreret på den måde, da det gør dem nemmere at bruge.
//Tak på forhånd ;-)
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juni 2013 - 09:44 #1
Du skal bruge dropbox og google drives programmer og så kan du bruge denne guide: http://www.mydigitallife.info/how-to-mount-and-access-new-partition-volume-or-drive-as-folder-path-in-windows/

Vil jeg ihvertfald mene.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juni 2013 - 10:15 #2
Fandt frem til expandrive 3, men da den koster er jeg i tvivl om det har interesse så her er flere ligende programmer: http://m.alternativeto.net/software/expandrive/
Avatar billede pallepopmand Nybegynder
11. juni 2013 - 10:48 #3
Kan ikke bruge den første guide du sendte, da min pokkers PC skriver at de 400 mb er allokeret til Genoprettelse. Den skal jeg have ikke-allokeret først. Hvordan gør jeg det?
- Nej, er ikke intra i at betale for det.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juni 2013 - 11:21 #4
#3 ved ikke om guiden virker, kunne blot se der hvor jeg fandt den at den havde virket for andre.
Derfor smed jeg os link til alternativer.