Avatar billede hansen222 Nybegynder
10. juni 2013 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ikke plads på harddisk

hej.

jeg har en harddisk på 465 GB, jeg har 99GB ledig på den, men når jeg går ind på den og markere det hele siger den at der kun er 228GB på altså er der 138 GB så jeg ikke ved hvad er eller kan finde, men som bare på en eller anden måde fylder.

nogen der kunne hjælpe her?
10. juni 2013 - 14:48 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Målt på hvilken måde ?

Er det styresystem (hvilket?) harddisken der er tale om ?
(Skjulte/system mapper/filer !!!)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. juni 2013 - 15:58 #2
Hej.

  Har du f.eks. chekket hvor mange systemgendannelsespunkter og backups, du har liggende? Du kan evt. starte med at køre en diskoprydning med oprydning i systemfiler.

De bedste hilsner
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2013 - 18:35 #3
Prøv at se i din diskhåndtering om resten af pladsen står som  ikke allokeret (mener feltet så er gråt)
Avatar billede hansen222 Nybegynder
13. juni 2013 - 10:01 #4
hej igen.

ved ikke hvad der skete men pludselig virkede det igen.

tjekkede det i sagde men det virkede ikk. også da jeg tændte den her til morgen så var alt normalt. ved ikke lige hvad der er galt, men svarer og lukker tråden her og hvis det sker igen må jeg vist bare få fat i en ny harddisk.

tak for hjælpen gutter :)