Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. juni 2013 - 20:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad vil det koste at lave en database

Hej.

Jeg står og skal bruge en database evt i access.
Man skal kunne indtaste ca 12-14 emner så som:
Firma navn, adresse, nr., by, m.m.
man skal så kunne søge efter flere af emnerne i felterne.
Udskrive lister i en bestemt rækkefølge.

Er der en der vil komme med et bud, hvad vil det koste at få sådan et lavet.

Skriv gerne hvis der er spørgsmål evt. privat for flere spec. oplysninger.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2013 - 20:57 #1
det kan du lave selv i google-docs og en indtastningsformular der - helt gratis.
Avatar billede larsen45 Juniormester
06. juni 2013 - 21:13 #2
Ja det kan du gøre gratis, og relativt hurtigt selv.
Har du access 2013 har de gjort det endnu lettere end i tidligere versioner.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. juni 2013 - 21:17 #3
Har access 2010, men har aldrig brugt det, derfor søger jeg hjælp.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2013 - 21:28 #4
herinde får du tips til at gøre det selv - ellers søg på http://www.amino.dk/forums/ for at slå opgaver op.
Og klik kun i svar når der gives en løsning (ie et svar).
Avatar billede finb Ekspert
06. juni 2013 - 22:41 #5
Efter din beskrivelse kan Excel m. autofilter klare det
Avatar billede jjbirk Nybegynder
07. juni 2013 - 07:45 #6
Finb.
Nu er det sådan jeg har det i et excel ark i dag, men syntes ikke det er så pænt, og ikke så nemt at udskrive en liste i, eks. i en spec. dato række m.m.
Så det er nok fordi jeg gerne ville have det blev noget pæner end et excel ark :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2013 - 09:21 #7
Hvis du sender dit excel ark til spg.eksperten@gmail.com saa kan jeg lave en hurtig data struktur til dig og et par eksempel forms. Saa kan du tage den derfra!~)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
10. juni 2013 - 13:40 #8
spg.
Smid et svar, du skal have mange tak for din hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2013 - 15:15 #9
!~)